Srušili rekord

Kineski div e-trgovine Alibaba u samo pola dana dosegnuo prodaju od 25,3 milijarde dolara

U prvih sat vremena bruto vrijednost naručene robe dosegla je skoro 10 milijardi dolara

Prodaja kineskog diva internetske trgovine Alibabe jučer je, zahvaljujući popularnoj rasprodaji na Dana samaca, premašila prošlogodišnjih ukupno 25,3 milijardi dolara, i to već sredinom dana, prenosi CNBC. Ukupno je prodaja Alibabe dosegnula rekordnih 30,8 milijardi dolara, što je 27 posto više nego godinu dana prije.

Samo u prvih sat vremena obilježavanja tog praznika bruto vrijednost robe, koja označava ukupnu vrijednost svih artikala naručenih putem Alibabinih platformi, dosegla je skoro 10 milijardi dolara, piše Reuters, što je ujedno i porast od otprilike 21 posto u usporedbi s prošlogodišnjom početnom prodajom.

Ovakvi prodajni rezultati nadmašuju potrošnju Amerikanaca za vrijeme bilo kojeg tamošnjeg šoping praznika. Primjerice, u prvih dvadesetak minuta popularne rasprodaje na Dan samaca, s prodajom koja je u tom trenutku iznosila 6,5 milijardi dolara, ta je kineska platforma srušila ukupnu prodaju Amazona koju su ostvarili tijekom njihove rasprodaje zvane 'Prime Day', a koja se u trajanju od 36 sati odvila u srpnju. Naime, kako prenosi Business Insider, iako se ove dvije prigode ne mogu u potpunosti usporediti, procjenjuje se da je Amazon u spomenutom razdoblju ostvario prodaju od ukupno 4,2 milijarde dolara.

Dan samaca, praznik koji je u Kini ranih 1990-ih godina osmislila nekolicina studenata kako bi proslavili činjenicu da su samci, s godinama je postao pravi kulturološki i potrošački fenomen, a brojne platforme za e-trgovinu iskoristile su ga da velikim popustima potaknu bolju prodaju. Ipak, iako je Alibabin rast prodaje stabilan, vrijednost njihove dionice ove je godine pala za 16 posto uslijed nesigurnosti oko trgovinskog rata između Kine i Amerike.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 13:28