Urednica Glorijih izdanja:

'Ima mnogo žena koje imaju kompleksniji život od toga da se cijeli dan gledaju u ogledalo'

Svi četvero sudionika na panelu se složilo da obitelj Kardashian ima "nos za biznis"
 Goran Sebelic / CROPIX

Strasti Weekendaša uzburkale su se na panelu posvećenom obitelji Kardashian kao fenomenu koji je promijenio svijet ljepote.

Dok su Manja Grčić, direktorica Prve televizije, i Milica Đokić, direktorica srpskog magazina Lepota i zdravlje, uglavnom zastupale stav kako se radi o obitelji koja promovira, ne samo ekskluzivnu brigu o tijelu, već i obitelj; Dubravka Tomeković Aralica, urednica Glorijinih izdanja, kao i Dejan David Kemprl, urednik magazina David, bili su znatno oprezniji u dijeljenu komplimenata ovim ''reality zvijezdama''.

- Zašto je na ovom festivalu jedini ženski panel bio posvećen baš ovoj temi? Gdje god sam zavirila, sve su samo frajeri pričali. Žene danas imaju vrlo ozbiljne karijere, izuzetno su sposobne. Postoje ljudi kojima su ljepota i fitness posao i to je u redu, oni od toga zarađuju. Ali čini mi se da ovdje ima mnogo žena koje imaju puno kompleksniji život od toga da se cijeli dan gledaju u ogledalo - britko je poručila Tomeković Aralica i izazvala ovacije i pljesak u publici.

S njom se složio i Kemprl dodavši kako njemu „ljudi koji nemaju dubinu nisu interesantni”.
- Želim raditi intervjue i ekskluzivne priče s ljudima koji su u životu nešto zaista napravili. Koja je poruka obitelji Kardashian? - kazao je.

S druge strane, svih četvero složilo se kako, s poslovne strane priče, obitelj „ima nos za biznis”.

- Mi pričamo o ljudima koji imaju 500 milijuna followera na društvenim mrežama. Njima mediji apsolutno nisu potrebni. One su obezvrijedile čak i paparazze jer se one same slikaju i izlažu ono što one žele. Danas se uglavnom objavljuju fotografije s njihovih profila, a ne od paparazza - rekla je Grčić.

Sestre Kardashian svojim životnim stilom utječu na milijune djevojaka i žena, ponajviše putem danas vrlo dostupnih društvenih mreža. One, barem prema mišljenju direktorice Prve televizije, ne uče djevojke samo kako se šminkati, već otkrivaju svoje mane i pokazuju kako su ih iskoristile za poslovni uspjeh.

- Ako nekome treba 'role model' da se pogleda u ogledalo i našminka kao netko, ja tu ne vidim ništa dobro. Ako nemaš dovoljno sadržaja u vlastitom životu pa postaješ opsjednut tuđim, to je velik problem - odgovorila joj je urednica Glorijinih izdanja i još jednom od publike zaradila pljesak.
Zaobići se nije moglo ni pitanje kome je, zaista, životni stil obitelji Kardashian dostupan. Slavne sestre troše oko 4500 dolara na dnevnu njegu, istaknula je moderatorica panela Milana Vlaović dok se na video-zidu iza nje pojavila jedna od viralnih fotografija koje su kružile društvenim mrežama. Na njoj je prikazano kako su majka i sestre Kardashian izgledale prije estetskih zahvata, a prati ju poruka „Zapamtite, vi niste ružni, samo ste siromašni” (eng. Remember, you are not ugly, you are just poor”).

- Kod mnogih ljudi koji si ne mogu priuštiti sve što sestre Kardashian rade, ovo može biti jako frustrirajuće - dodala je Vlaović.

- Meni je ova poruka jeziva - zaključila je Tomeković Aralica i još jednom dodala kako se kao urednica trudi poseban prostor pružati onim ženama koje imaju što reći te čije priče mogu „istinski nekoga nadahnuti”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 17:41