Rezultati istraživanja

Hrvatska na 13. mjestu po spremnosti za cjeloživotno učenje digitalnih vještina u EU

Indeks se temelji na ishodima učenja pojedinaca, dostupnosti digitalnog učenja te institucijama i politikama za digitalno učenje
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Indeks se temelji na ishodima učenja pojedinaca, dostupnosti digitalnog učenja te institucijama i politikama za digitalno učenje

Hrvatska je na 13. mjestu u Europskoj uniji prema indeksu spremnosti za cjeloživotno učenje digitalnih vještina (IRDLL) kojeg su utorak predstavili Centre for European Policy Studies (CEPS) i Institut za javne financije.

Indeks se temelji na ishodima učenja pojedinaca, dostupnosti digitalnog učenja te institucijama i politikama za digitalno učenje, rekao je istraživač CEPS-a Zachary Kilhoffer.

Hrvatska je u istraživanju pokazala da najbolje stoji u području institucija i politika za digitalno učenje gdje je zasjela na 3. mjesto. S druge strane, našla se na gotovo samom začelju u područjima ishoda i dostupnosti digitalnog učenja, na 24. odnosno 21. mjestu.

"Hrvatska si ne može priuštiti da stane u razvoju digitalnog učenja. Na 13. je mjestu, dakle u prosjeku EU-a, što neki mo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 14:30