Ususret sniženjima

Gotovo 700 milijuna kuna Hrvati su potrošili lani, a sniženja do 70% bit će i ove godine

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

14.11.2019. u 14:30

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

14.11.2019. u 14:30

Zagreb, 241117.
Ilica.
Akcija vecih snizenja na tzv. Black Friday ili Crni petak.
Foto: Damjan Tadic / CROPIX
Damjan Tadić / CROPIX

Prošlogodišnji 'Black Friday' u Zagrebu

Tijekom Black Fridaya na dan 23. studenoga 2018. broj fiskaliziranih računa iznosio je ukupno 7,198.887, a iznos fiskaliziranih računa iznosio je 689,566.364,61 kunu, kazali su iz Hrvatske gospodarske komore.

U sklopu Black Fridaya raspon sniženja kreće se između 20% i 70% i u načelu je riječ o većim popustima nego tijekom sezonskog sniženja.

Sve veći broj kupaca planira svoje kupnje tijekom Black Fridaya, tako da smo po uočenim navikama kupnje na taj dan sve sličniji američkim i britanskim kupcima.

Izvorno je prodaja po promotivnim cijenama u sklopu tzv. Black Fiday-a potekla s američkog tržišta. I u Hrvatskoj se posljednjih par godina sve više trgovaca odlučuje za prodaju svojih proizvoda po sniženim cijenama u sklopu Black Fridaya. Neki od trgovaca svoje promotivne prodaje u tzv. Black Fridaya provode i cijeli tjedan – Black week.

Posebni oblici prodaje  u Hrvatskoj su regulirani sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, koji definira pitanja kao i pravila provođenja prodaje na taj način. Prilikom prodaje po posebnim oblicima prodaje nema propisanih raspona sniženja, no nužno je držati se dobre trgovačke prakse, kao i ostalih pozitivnih zakonskih  propisa.