Kakva omaška

Aviokompanija Cathay Pacific na novom avionu pogrešno napisala svoje vlastito ime

Hongkonška kompanija našalila se na svoj račun i dodala kako je riječ o nenamjernoj pogrešci
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Hongkonška kompanija našalila se na svoj račun i dodala kako je riječ o nenamjernoj pogrešci

Cathay Pacific, aviokompanija sa sjedištem u Hong Kongu, nasmijala je mnoge tipfelerom na novom avionu. Umjesto Pacific pisalo je Paciic, a aviokompanija se sama našalila na svoju pogrešku i na Twitteru objavila fotografije aviona koji ponovo ide na farbanje uz rečenicu: “Oops this special livery won’t last long! She’s going back to the shop!” (Oops, ovaj logo neće dugo trajati! Vraća se u radionicu!).

Kako piše BBC, naglasili su da je riječ o običnoj pogrešci, iako se neki ne bi složili s time.

- Razmak je previše pravilan za običnu pogrešku. Trebao je ostati veći razmak između slova da bi me uvjerili kako je riječ o omašci - rekao je jedan inženjer.

Korisnici društvenih mreža itekako su se nasmijali na njihov račun i pitali se je li možda riječ o novom branding...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 10:33