Važna akvizicija

Atlantic Grupa je zagrebačkom Magdisu prodala tvrtku koja proizvodi poznati brand Melem

Stvorit će novi prostor za rast na domaćem tržištu, ali i pozicioniranje za rast u regiji
Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe
 Boris Kovačev / Hanza Media

Zagrebačka tvrtka Magdis, proizvođač kozmetičke linije Biobaza te ljekarničkih i medicinskih sirovina i proizvoda, širi proizvodne kapacitete i portfelj s poznatim Melemom, Plidentom, Rosalom i drugim brendovima iz kozmetičkog programa Atlantic Grupe.

Magdis je, naime, s Atlanticom potpisao kupoprodaji ugovor kojim tvornica kozmetike i kemijskog asortimana Neva, pod čijim se krovom nalaze spomenuti brendovi, postaje dio Magdisa. Preuzet će proizvodni pogon Neve u Rakitju i ukupni portfelj kompanije sa 52 zaposlena, dok Atlantic Grupa nastavlja provoditi svoj strateški program dezinvestiranja “non-core” malih poslovnih operacija među kojima se nalazi i program kozmetike.

Magdis ovom akvizicijom postaje značajan igrač na hrvatskom i regionalnom tržištu kozmetičkih proizvoda i taj je potez, kako su priopćili, logična poslovna odluka za najbrže rastućeg proizvođača kozmetike u Hrvatskoj, s obzirom na porast potražnje za proizvodima i uslužnom proizvodnjom.

- Izuzetno smo sretni što je Atlantic Grupa u nama prepoznala strateškog partnera koji će znati nastaviti razvijati renomirane brendove iz Nevina portfelja te ih unapređivati i širiti njihovu prisutnost kako na domaćem, tako i na izvoznim tržištima. Ovom akvizicijom Magdis postaje najveći hrvatski proizvođač kozmetike, što je jedna izuzetna poslovna prilika, ali i velik izazov s kojim će se naš tim stručnjaka s radošću suočiti - ustvrdio je Marko Gross, predsjednik Uprave Magdisa, dodavši da akvizicija predstavlja spoj iskustva, znanja i tradicije koji će propulzivno i afirmativno razvijati kozmetički sektor u Hrvatskoj.

Vjeruje, posebno napominje, u izvrsne rezultate te se nada da će vrlo brzo moći ponuditi inovacije u kompletnom portfelju.

- U ovom procesu izuzetno nam je bilo važno pronaći partnera koji će pratiti visoko postavljene standarde kvalitete i prepoznati vrijednost brendova koji vuku svoju tradiciju iz višedesetljetne prošlosti te dijele viziju svojih osnivača. U Magdisu smo našli upravo takvog partnera - istaknuo je i Neven Vranković, potpredsjednik Uprave za korporativne aktivnosti Atlantic Grupe, koja je Nevu akvirirala 2003. od tadašnjeg farmaceutskog diva Plive, a proširila je godinu kasnije akvizicijom tvrtke Interchem u čijem je portfelju bio omiljeni brend Melem.

ozbiljan konkurent Sličan put slijedi i Magdis te linija proizvoda Biobaza koju je 1993. pokrenuo Srećko Gross, bivši Plivin direktor i stručnjak s iskustvom u farmaceutskoj proizvodnji, a uspješno razvio sin Marko. Predstavljanjem i etabliranjem brenda prirodne kozmetike Biobaza 2011. Magdis se brzo pozicionirao kao ozbiljan konkurent na tržištu kozmetike.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. svibanj 2024 13:11