Povećanje broja letova

Air France, EasyJet i Volotea uvode novih šest zračnih linija između Hrvatske i Francuske

AUTOR:

OBJAVLJENO:

31.1.2019. u 13:27

AUTOR:

OBJAVLJENO:

31.1.2019. u 13:27

, Image: 327022823, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Zrakoplov Air France-a

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) najavila je da bi se u ovoj godini trebalo uspostaviti šest novih izravnih zračnih linija između Hrvatske i Francuske, što bi trebalo dovesti do još većeg broja dolazaka francuskih turista. Iz HTZ-a navode da avio kompanija Volotea pokreće linije iz Lyona za Dubrovnik i Split, zatim iz Marseillea za Rijeku te iz Bordeauxa za Pulu.

Nadalje, Air France, uz povećanje letova za Dubrovnik za 150 posto u odnosu na 2018. godinu, najavljuje i otvaranje nove izravne zračne linije za Split iz Pariza, dok kompanija Easy Jet predviđa izravnu liniju iz Nantesa za Dubrovnik.

Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj je i ove godine na sajmu Les Thermalies u Parizu, posvećenom zdravstvenom i SPA turizmu, talasoterapiji i termalizmu, predstavilo hrvatsku ponudu i potencijale u tom segmentu. Kako se navodi u priopćenju, Hrvatska je izazvala velik interes posjetitelja, koji su se zanimali za pokriće troškova od strane zdravstvenog osiguranja, ali i o cijenama, dostupnosti, kvaliteti usluga i smještaja.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocijenio je da upravo zdravstveni turizam predstavlja izuzetno važnu nišu u privlačenju novih turista s 'ovog vrlo potentnog emitivnog tržišta'. Izvijestio je da je u 2018. godini s tržišta Francuske ostvareno 592 tisuće dolazaka te više od 2,2 milijuna noćenja, što je u odnosu na 2017. godinu porast od osam posto.

Direktorica francuskog predstavništva HTZ-a Danijela Mihalić Đurica izrazila je zadovoljstvo ostvarenim porastima dolazaka i noćenja u razdobljima pred i posezone te time što Francuzi u sve većem broju dolaze u regije u kojima dosad nisu bili brojni gosti, poput Kvarnera, Zagreba, Istre ili Slavonije. Ocjenjuje da je to sve posljedica širenja produkcije postojećih turoperatora, ali  i otvaranja Hrvatske kao potpuno nove destinacije kod pojedinih novih francuskih organizatora putovanja.

"Prema informacijama koje dobivamo iz redovnih susreta s turoperatorima, predviđanja za sezonu 2019. godinu su dobra te bi se dobri trendovi prodaje trebali nastaviti i u ovoj godini“, najavljuje Mihalić Đurica.