Međuizvještaj poslovodstva

AD Plastik u prva tri mjeseca ostvario prihod od 348,3 milijuna kuna

Marinko Došen, AD Plastik
 Božidar Vukičević / Hanza Media

AD Plastik Grupa objavila je Međuizvještaj poslovodstva za prva tri mjeseca 2019. godine u kojem je ostvarila poslovne prihode od 348,3 milijuna kuna što predstavlja rast od 7,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Prvi je dio godine obilježila završna etapa proizvodnih ciklusa ključnih vozila AD Plastik Grupe i to faze 1 Twinga i Smarta te Renault Clija. U tijeku je izmjena serijske proizvodnje navedenih modela s redizajniranim i moderniziranim verzijama pa je tako krajem ožujka započela serijska proizvodnja novog Twinga, a za Smart fazu 2 i Renault Clio 5 očekuje se početak serijske proizvodnje u narednom razdoblju. Ostvarena neto dobit Grupe za prva tri mjeseca 2018. godine iznosi 27,9 milijuna kuna, a EBITDA 46 milijuna kuna.

Kretanje ovogodišnje EBITDA-e nije usporedivo s prošlom godinom zbog drugačijih etapa proizvodnih ciklusa. Tako će početak proizvodnje novih modela tijekom godine rezultirati rastom EBITDA-e, a do kraja godine završit će se i integracija Tisza Automotivea.

„U prva smo tri mjeseca ove godine najveće napore uložili u pripremu naših proizvodnih lokacija za početak serijske proizvodnje, ali i u pregovore s potencijalnim i postojećim kupcima. Unatoč padu prodaje automobila na europskom i ruskom tržištu, najave naših kupaca su više nego optimistične što je vrlo pozitivan pokazatelj za daljnji rast našeg poslovanja.“, rekao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe. Neto financijski rezultat povoljniji je u promatranom razdoblju, a neto financijski dug porastao je najvećim dijelom zbog realizacije kredita za financiranje investicija u matičnom društvu. „Ostvarenim smo rezultatima zadovoljni jer su u skladu s onim što smo zadali i do kraja ćemo godine realizirati planirane ciljeve.“, izjavio je Marinko Došen.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 22:03