Loša strategija

Kad brendiranje zaboravi na zdrav razum: Appleovi dućani izgubili svoju glavnu funkciju

Briga o izgledu i konceptu prostora trgovina i snažan naglasak na brendiranje postali su važniji od prodaje
Gužva u Appleovom dućanu
 Shannon Stapleton / REUTERS
Briga o izgledu i konceptu prostora trgovina i snažan naglasak na brendiranje postali su važniji od prodaje

Čini se da su Appleovi dućani, njih 504 u cijelome svijetu, izgubili svoju primarnu funkciju - prodaju. Prema pisanju Bloomberga sve se više potrošača, ali i bivših i sadašnjih zaposlenika, žali da je u njihovim dućanima dobiti savjet o proizvodu, ili ga nedajbože kupiti, postalo gotovo nemoguća misija. Briga o izgledu i konceptu prostora Appleovih trgovina, i snažan naglasak na brendiranje, postali su, izgleda, važniji i glasniji od same prodaje te brige za zadovoljstvo kupaca.

Dodatno, kvaliteta zaposlenika opada, a sve je teže u trgovinama doći i do tehnoloških stručnjaka koji bi klijentima mogli pomoći s brzim i jednostavnijim popravcima ili im pokazati kako uređaj pravilno koristiti i slično.

Kako piše Bloomberg, nekadašnji Genius Bar, prostor koji je u Appleovim ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 07:43