KORISNICI BIJESNI

‘Paket je trebao biti u Paketomatu, nestao je, a nitko se ne javlja!‘; Saznali smo uzrok sve većeg kaosa u dostavnim službama

Rast e-trgovine, uključujući i nove igrače s kineskog tržišta, uzrokuju nagli porast narudžbi hrvatskih građana

dpd/ Ilustracija

 /Mickis Fotowelt/alamy/alamy/profimedia

Kada počnu akcije pojedinih online trgovina, očito je da treba računati i na to da ćete svoj paket čekati dulje nego što je uobičajeno. Ako vam nešto slučajno zapne, mogli biste se načekati da dobijete podršku korisničke službe dostavnih usluga, jer i tu nedostaje radnika. I sami smo to iskusili ovih dana, u neizvjesnosti hoćemo li uopće dočekati paket koji smo unaprijed platili.

Paket iz online trgovine uputili smo na pickup lokaciju DPD-a u Zagrebu, da bismo dan kasnije od njih dobili SMS u kojem nas obavještavaju da paket ne može biti isporučen na tu lokaciju, uz uputu da nazovemo korisničku službu. Tamo se, pak, nitko nije javljao, a paket nismo mogli locirati ni na aplikaciji ni na web stranicama, kao da je nestao. Naposljetku smo im poslali mail na koji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. svibanj 2024 16:37