DIV Grupa proširuje poslovanje u sektoru luksuznih brodskih krstarenja kroz tvrtku DIV Cruises i predstavlja daljnji iskorak Brodosplita na tržište putničkih brodova visoke klase. Motorni brod Monet, splitsko brodogradilište kupil je od jedne banke i od temelja je obnovljen u Brodosplitu. Dug je 68 metara, ima 1480 GT i glavne pogonske strojeve Caterpillar ukupne snage 1000 kW koji mu omogućavaju brzinu od 13 čvorova. U 30 kabina može se smjestiti 60 putnika o kojima brigu vodi 27 članova posade. Sve kabine su klimatizirane, imaju mini bar, telefon, LED TV i Wi-Fi Internet.
S ljepotama Jadranskog mora prvi će se upoznati putnici iz Francuske, koje će Monet dočekati u Veneciji i krenuti na dvotjedno krstarenje talijanskom obalom i hrvatskim otocima. Tijekom turističke sezone brod bi plovio morima Mediterana, a izvan sezone Karipskim otočjem i drugim turističkim destinacijama.
Elegantni krstaš uređen je Gatsbijevskim interijerom i palubama koje oduzimaju dah s puno sjedećeg prostora za čitanje i opuštanje. Nosi ime francuskog impresionističkog slikara Oscar-Claude Moneta, čijim vjernim reprodukcijama je ispunjen sav javni prostor i kabine za putnike. Knjižnica nudi paletu knjiga i časopisa, a otvoreni bar & lounge se prema željama putnika presvlači u ugodno mjesto za opuštanje i ples. Kako ne biste gubili naviku vježbanja tijekom putovanja, na brodu se nalazi opremljena teretana sa zavidnim brojem modernih sprava za vježbanje.
Brod je sagrađen 1970. godine u brodogradilištu Georgi Dimitrov u Varni pod imenom Yushar. Bio je to sovjetski putničko-teretni brod koji je u Sjevernom moru iz Arhangelska plovio prema lukama Solovki i Umba sve do 1997. godine kada je u tadašnjem vranjičkom Brodoremontu, preuređen u brod za kružna putovanja. Godinu dana plovio pod imenom Stella Dalmatiae, no ubrzo dobiva svoje današnje ime Monet, pod kojim je dugo i uspješno obavljao svoja redovna kružna putovanja po Jadranu, od Venecije do Dubrovnika te je redovno uplovljavao u Split.
„ Ne želimo ići u nišu velikih brodova za krstarenja po Mediteranu, niti biti kao manji brodovlasnici čiji brodovi plove samo od Dubrovnika do Splita ljeti. Želimo operirati cijelu godinu. Naša 'Katina' plovi po Sredozemlju i Karibima, no ostali brodovi će biti na području Mediterana, gdje će uz Hrvatsku najčešće doticati Italiju, Sloveniju, Crnu Goru, pa i Albaniju i Grčku. Želja nam je što više povezati domaće tržište, pa kao kompanija želimo promovirati i hrvatski proizvod. Cilj nam je spojiti plavu i zelenu Hrvatsku tako da ponuda u jelovniku uključuje izvrsna i izvorna hrvatska jela i proizvode. Ovo je jedinstven poslovni početak u Hrvatskoj, a naša vizija je da DIV Cruises zajedno s lokalnom zajednicom ponudi tržištu jedinstven, unikatan i drugačiji proizvod, ističe Robert Sedlar, direktor tvrtke DIV-Cruises.
Prema priopćenju koje su poslali, Grupacija Brodosplit razvija, projektira i gradi najsloženije brodove i ploveće objekte kao dominantni program, te najsloženije čelične konstrukcije za infrastrukturnu, prometnu, energetsku, procesnu i opću primjenu. „Tvrtka se u periodu restrukturiranja okrenula ka projektima i proizvodima koji donose veću dodanu vrijednost tako da od 2013. godine raspolažemo sa svojom flotom brodova čijim korištenjem tj. charterom se nadopunjuje poslovanje. U pet godina uloženo je preko 50 milijuna kuna u sredstva rada i preko 350 milijuna kuna u vlastitu flotu“, priopćili su iz Brodosplita.
U Brodosplitovoj floti, pored luksuzne jahte Katina u gradnji su još dva broda, 62 metarski trojarbolni jedrenjak Klara te Picasso, prvotno izgrađen kao riječni cruiser, ali prenamijenjen u brod za plovidbu morem. Izgradnjom putničkih brodova za kružna putovanja, ispunjavaju se nastojanja Brodosplita da bude stalna potpora domaćem nautičkom turizmu i tako pridonese gospodarskom prosperitetu i povećanju broja zaposlenih u Dalmaciji i Hrvatskoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....