Zilingo, singapurska modna platforma koji okuplja preko tisuću trgovaca odjećom iz jugoistočne Azije približava se tržišnoj vrijednosti od milijarde dolara, piše Bloomberg.
Iznenadi mnoge, ali na čelu tog rastućeg azijskog online trgovca sjedi 27-godišnja djevojka Ankiti Bose. Prije pet godina bila je tek mlada analitičarka u investicijskoj tvrtki Sequoia India s idejom za pokretanje modnog startupa, a u 2017. godini njezin startup već je bilježio 1,8 milijuna dolara prihoda. Prije koji dan su u njih 226 milijuna dolara uložili i fondovi rizičnog kapitala Sequoia Capital i Temasek Holdings.
Inače, ženske su osnivačice u startup svijetu iznimno rijetke. Gledajući tvrtke od barem milijardu dolara vrijednosti, od 239 startupa diljem svijeta, žene se nalaze na čelu njih tek 23.
- Bili smo ekipa od 20 i nešto godina i nismo imali ništa osim sna koji smo odlučili slijediti, kaže Bose prisjećajući se početaka kada se udružila sa svojim susjedom, softverskim inženjerom Dhruvom Kapoorom i preuzela rizik. Dala je otkaz u tvrtki Sequoia India i u Zilingo uložila 30 tisuća dolara vlastite ušteđevine. Radila je tada i po 18 sati dnevno, kaže.
Pružali su u početku malim trgovcima odjećom online platformu preko koje bi lakše dolazili do kupaca. No, razvijanjem softvera uspjeli su direktno povezati dobavljače i tekstilne pogone od Bangladeša do Vijetnama. Objava proizvoda na stranici je besplatna, a Zilingo svoje prihode ostvaruje naplaćujući proviziju između 10 i 20 posto na svaku narudžbu.
Inače, tržište online šopinga jugoistočne Azije koje je lani procijenjeno na 23 milijarde dolara, do 2025. godine premašit će i 100 milijardi dolara, procjenjuju analitičari Googlea-Temaseka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....