Iako je podigla javnost na noge, zbog Nikeove nove reklame američka je kompanija dosegnula rekordnu cijenu dionica, piše Fortune.
Reklama koja slavi moto kompanije “Just do it” prikazuje kontroverznog bivšeg NFL-ovog igrača Colina Kaepernicka zbog čega su se mnogi konzervativci pobunili paljenjem Nikeovih tenisica te rezanjem čarapa. No unatoč tome, prodaja je porasla 31 posto, a investitorima se reklama očito svidjela budući da je cijena dionica američke kompanije porasla pet posto te dosegla rekordnih 83,49 dolara. Uz rast prodaje i cijena dionica, Nike je ovim potezom dobio 17.000 novih pratitelja (eng. follower) na Instagramu, a objava američke kompanije na toj društvenoj mreži druga je “najlajkanija” objava u povijesti Nikea (nakon objave o Svjetskom prvenstvu).
Navedeno je u potpunoj suprotnosti s izjavama američkog predsjednika Donalda Trumpa prema kojima je kompanije “apsolutno uništena zbog bijesa i bojkota koje je kampanja izazvala”.
Just like the NFL, whose ratings have gone WAY DOWN, Nike is getting absolutely killed with anger and boycotts. I wonder if they had any idea that it would be this way? As far as the NFL is concerned, I just find it hard to watch, and always will, until they stand for the FLAG!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) September 5, 2018
Da podsjetimo, Colin Kaepernick bio je prvi igrač koji je 2016. počeo klečati tijekom tradicionalnog sviranja američke himne prije početka utakmice u znak protesta protiv policijskog nasilja nad Afroamerikancima što se nije svidjelo Trumpu kao ni mnogim drugim konzervativcima. Iako se Nike prije nije izjašnjavao o ovoj kontroverzi, uključivanje Kaepernicka u kampanju u kojoj je sportaš postao zvijezda, pokazuje na čijoj je strani američka kompanija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....